piatok 22. júla 2022

NEBUDE Letná historická Nitra

 Pozor zmena v kalendári súťaží!

Viac sledujete TU

 

Nasleduje P.S. písané v čase, keď som mal do Nitry cestovať... 

Večer som s Ferom, hlavným organizátorom telefonoval. Počul som, že zrušiť súťaž nebolo ľahké rozhodnutie... ALE  bolo  to správne rozhodnutie!

Je pravdou, že som sa zobudil pri Martine do príjemného letného dňa/20 C pod mráčikom, vývoj počasia v Nitre môže byť taký, aký píšu organizátori v titulke. Neviem či ste zažili letnú búrku s bleskami a vetrom. Ja v niekoľko kráť v horách, pri vode, na bicykli  aj na letisku v NZ...boli to stresujúce  situácie...spomínam si aj na paniku na plavárni pod prístreškom, asi 100 ľudí/50m2 , vietor/prístrešok labilný na plavárni a do toho blesk s okamžitým hromom/bezprostredná vzdialenosť...už viac nechcem zažiť/detský plač, ženský vzlik...nakoniec bez dôsledkov, pohoda skončila!...a v bufete sa minul alkohol.-)

A naše modelárstvo je o pohode a bezpečnosti.

A ešte jedna pozvánka:

Viac TU

NOVÉ: Už sa začalo, nie som v týme organizátorov...fotografoval som na pozadí.-)

Viac fotografií som pridal sem.



Žiadne komentáre: