sobota 30. decembra 2023

Modelárske súťaže v roku 2024

Tuším, že veľa z nás trávi dosť času nad plánovaním/stavaním nových modelov a mnohí sa chcú zúčastniť na súťažiach. Už niektoré komunity svoje súťaže majú naplánované, čo viem, pridávam sem na tento web.

...viem o niekoľkých nových   súťažných modeloch/bez  odkazov a reklamy, jeden lepší ako druhý.-)..., určite ich stretneme na pretekoch.

 Doplnil som  "stratené odkazy" do príspevku.

...moc ma neteší, že denne  niekoľko stoviek modelárov/a priateľov modelárstva navštevuje tento blog a strávi /pasívne na stránke desiatky hodín/ denne, vidím v štatistike.. Pôvodne som stránku písal  a fotografoval pre mojich kamarátov, ako dokumentáciu modelárstva v mojom okolí/už  viac ako15 rokov.

Ale som rád, že sa stretávame aj na nesúťažných akciách, kde sa môžeme radovať z nášho hobby a  na mnohých modelárskych letiskách plánujú celoročné lietanie/tréningy

Na poslednom "živom" modelárskom stretnutí som pozorne počúval/fotografoval, prekvapili ma  modelárske otázky, ktoré nám dlhoročným, sú jasné/o tom budem písať.

V novom roku, v písaní blogu budem pokračovať/  takže, taká  modelárska osveta...

Tento rok/ som vycestoval na desiatku modelárskych akcií a určite som hovoril aj mnohými z Vás a teším sa na osobné stretnutia aj v novom roku 2024.


Žiadne komentáre: