piatok 3. júla 2009

La Ferté Alais 2009/prvé dojmy

Už som to pre dýchal, usporiadal som si pocity. Jednou vetou to napíšem: BOLO SUPER,zážitok na celý modelársky život. Doteraz sme hltali videá z tejto akcie, a teraz som to videl v priamom prenose. Väčšinu času som trávil na pľace, v depe a medzi pilotmi, videl som oveľa viac ako diskutéri, z nášho DF-ka, ktorým vadili sprchy a záchody...Snažil som sa pochopiť organizátorov prečo tam chýbali sprchy, ale väčšina kempujúcich mala karavany kompletne vybavené na pobyt, takže naša výprava sa zúčastňovala večerného striptízu okolo hydrantu. Pre Jenda pripíšem že to má svoje čaro, keď v tucte sprchujúcich sú obe pohlavia...foťák som mal v stane, ale Nemci to majú nafotené:-) Titulná fotka je zachytáva v koncetrovanej podobe celý obsah príspevku. Sú tam chalani o ktorých stojí za to niečo napísať, modely čo na tejto planéte nemajú konkurenciu a prostredie čo som ešte nezažil.

Žiadne komentáre: