streda 17. februára 2010

Olympus PEN E-PL1

Na prvý pohľad od veci...príspevok na modelárskej stránke o fotografovaní. Ale už som to sem raz napísal, že viem aký nový fotoaparát si kúpim: Olypus alebo Nikon. A zrazu sa objavil foťáčik, ktorý ma oslovil: Olympus PEN E-PL1. Moja staručká štvormegová Fujina ešte fotí, ale len v dobrom počasí aj zoomuje, ale toť vsio.
Olympus PL jednotka, nie je zrkadlovka ani compakt, ALE kvalitný 13 megáč s výmenným objektívom a HD videom. Malý, ľahký, s bleskom , s možnosťou slušného zoomu a prídavným plnohodnotným hľadáčikom (Halóóóóó Dušan...:-).Fotím skoro pri každom lietaní, nosím ho aj v ruksaku na každé moje bajkovanie a to video v HD kvalite ja bonus ktorý zvyšuje jeho hodnotu. A cena je prijateľná, v USA stojí za babku (plus dedka...).

Žiadne komentáre: