nedeľa 23. marca 2014

Thunderbird.

V tomto modelárskom živote:-) mám ohromné šťastie, že môžem modelárčiť s mojimi kamarátmi Igorom a Jarkom. Obaja sú o pár rokov skúsenejší  ako ja  a sú  pre mňa ohromnými ťahúňmi. Jarko nás  pred týždňom prekvapil novým  RC vetroňom (bude príspevok...) a Igor týmto  Thunderbirdom.  Celú stavbu som sledoval od začiatku a tak ako vždy nasleduje zopár postrehov doplnených fotografiami:

"Predstav si, že by si chcel  poraziť Eda Kazimrskeho na "budúcich" majstrovstvách  sveta v F3A-čkach :-) Rok 1963 v Belgickom Genku ...) Takto som niekedy po Vianociach  minulého roku provokoval Igora, skús niečo navrhnúť...Ani som netušil, ako to vážne zobral a za pár dní mi  ukázal výkres.  Ešte v ten istý večer sme to "učesali". A stavba mohla začať. Veľmi rýchlo začala stavba pokračovať ALE ! ... a zrazu  fotografia na webe,  pôvodne  vlastná  tvorba:-) , ktorá sa podobala až neuveriteľne na realitu. Nič sa nedeje:  VŠETKO UŽ BOLO VYMYSLENÉ

        Ešte zopár technických údajov a detailov:
 Do fotoalbumu som pridal zopár detailov s porovnaním počas stavby.
  • Rozpätie :    1090 mm
  • Dĺžka      :    850  mm
  • Plocha kr.:    17,8  dm2
  • Váha       :     519 g
  • Zaťaženie :  29,2 g/dm2
  • Motor       :  Dualsky XM 2830 CA-10
  • Regulátor  :  Dualsky XC-22-Lite
  • Akku         :  Dualsky  LiPol  X Power 1200-3S G5
  • Vrtuľa        : Aeronaut Glas-electric  8,5 x 5 inc 

    Žiadne komentáre: