nedeľa, 15. novembra 2015

14SG Software Ver. 6.0

Futaba vydala novú aktualizáciu pre SG 14. Ako zodpovedný použivať svojej Futaby, som chcel inštalovať Ver 6.0.  ALE Nemci si vydali tiež svoje aktualizácie /aj pre FX 22 !!!/  a napísali, čo sa zmenilo /pre mňa NIČ podstatné/  ...na koniec som sa rozhodol že aktualizovať nebudem
Nové: pribudlo prečo...

Vo verzii 6.0 sa zmenilo:
  • V aktualizácii pribudli  podporované  telemetrické regulátory, ktoré nepoužívam
  • Súčasťou aktualizácie sú čídlá, ktoré momentálne tiež  nepoužívam.
  •  V modulácia S-FHSS pribudol F/S na "napätie" - nepoužívam.
  •  Na moduláciu  FHSS mám dva prijímače,  pribudne aj T-FHSS v "Čejke" s telemetriou.
  • Nový  FHSS lacný vysielač  Futaba 6K, obsahuje telemetriu... bude riešenie pre moje halové  modely   a alternatíva na  ľahký prenosný vysielač na svah.
  • Multikoptéram sa nerozumiem...ale aktualizácii sú aj zmeny ku skvalitneniu   ich ovládania. 
  • Na RC groups sa  ku zmenám tiež diskutuje.
Ešte pripíšem moje skúsenosti. pere aktualizáciu  softvéru  na Ver 40. a  Ver.50.
  • Na Ver. 4.0 som aktualizoval, keď sa objavila možnosť logovať telemetrické údaje. Vyskúšal som asi len v dvoch prípadoch / všetko OK/  
  • ALE Noname TX začali "padať" do F/S...vymenil som všetky, teraz OK.
  • Verzia  aktualizácie 5.0  Výrazná zmena telemetrie je použiteľná !
    • Najdôležitejšie: dá sa nastaviť "mŕtve pásmo = TICHO varia!!!
    • Melódie Varia  a Hlasitosti sú oddelené +  dajú regulovať, zvlášť hlasitosť každej funkcie
    • Hlasová telemetria do slúchadiel sa dá regulovať ! /...keď som stratil slúchadlo /používam len jedno, mám ho už   na suchom zipse popruhov:-), moc nepoužívam...
    • Všetky hlasové telemetrie vypínam na jeden vypínač, výhoda vo "vlne", keď nosí všetko...
    • Zavrčanie kniplov   pri prekročení výšky, SUPER funkcia !!!

Žiadne komentáre: