pondelok 8. mája 2017

Futaba F6K #2...


From the beginning I planned a lightweight cover for the transmitter and the result is this box.
Pribúdajú rusky hovoriaci návštevníci, to už zvládam v pohode:
С самого начала я запланировал легкий "чемодан" для передатчика, и в результате получился этот бокс.
Požiadavky boli na  ľahký, pevný  a kompaktný obal s prenášaním v batohu, v ktorom bude aj nutné príslušenstvo ku lietaniu. Výsledok je na veľmi príjemný vzhľad a + minimálna váha. Použil som polystyrén, v inej farbe a netušil som že aj iných vlastností  , ako klasický biely...



Po krátkom hľadaný na webe,  zisťujem, že miestny predajca ma na sklade požadovanú hrúbku  2 cm a za symbolickú cenu 5 €  si odnášam 6 kusov dosiek.
  • Rozmery sú dané vysielačom, vkladám príložky z penového polyetylénu  na utesnenie RX bez pohybu.
  • Režem ostrým nožom, teplý drôt som neskúšal, testoval som hrotom spájkovačky, odoláva viac ako biely...
  • Hustota mojej dosky je +-14 g/cm3, biely má deklarovanú hustotu väčšiu, tvrdosť na otlak palcom sa zdá byť väčšia...
  • Lepenie najväčšie prekvapenie, disperzie nefungujú ! dokonca ani UHU por nedrží, uhlík je dobrý separátor:-)...
  • Lepím Soudalom A66 z OBI, funguje normálne...
  • Brúsenie je bez problémov, asi hrúbka 120 br. papiera zanecháva príjemný povrch, po umytí liehom povrch je čistý neotiera sa...
  • Popruh je klasický  z galantérie, zapustený do krabice, lepený tenkou vrstvou na povrch a celá krabica je oblepená páskou 3M, maximálna spokojnosť... 
  • V hornej časti krabice ostalo miesto pre reproduktor telemetrie, BUDE príspevok


 

Žiadne komentáre: