nedeľa 10. marca 2019

Clik R2, zostava RCEA



Video je natočené po 6 hodinách intenzívneho lietania s modelom Clik R2. Už som písal, R2-ka je výborný halový akrobatický model, nemá žiadne záludnosti. Ako sa ukazuje, je to ideálny model na poletovanie v mojej  malej telocvični 24x12 m.
NOVÉ: Video BONUS.
  • Pridávam pár postrehov z lietania s R2-kou
  • Pribudlo video, čo dokáže Clik v rukách lepšieho pilota ako ja:-(

 To že Clik je výborný model vidieť v staršom videu:

 

 Od uverejnenia prvého videa v príspevku uplynul viac ako týždeň a pribudlo 100 ( sto) štartov...je to 5 hodín letového času, meraného na vysielači.
  • Striedam 4 ks zdrojov... dva v nabíjači a dva pripravené na let...lietam bez prestávok, za hodinu dokážem odlietať 10 bateriek, po 5 minút...
  • Po hodine  v telocvični si dávam pauzu, na kávu čaj...vybavím zvedavcov:-), vymýšľam nové obraty, ktoré podľa nálady ešte odlietam....
  • Let na jedny zdroje má výdrž 5 minút ( lietam na stopky), dobíjam 140 mAh...začínam  zostavou RCEA, nevydarený obrat opakujem aj niekoľko krát... ak som spokojný, odlietam zopár výkrutov v rôznej kombinácii s nožovým letom...dôsledne sadám na alarm!
  • V posledných štartoch som objavil čaro pomalého letu ! Citlivá práca s plynom (  vďaka, "krivke" na kniply) umožňuje veeeľmi pomalý let...nožové lety sú potom šikmé, ale je to len uhol pohľadu...mne sa takýto let páči.
  • Lietanie v tomto režime nie je únavné...teším sa na každé  ďalšie lietanie, počasie vonku je veterné a sychravé, "moja" telocvičňa má príjemných 19 Celziov...  a absolútne bezvetrie:-)


Žiadne komentáre: