utorok 19. novembra 2019

Rozhodnutie č. 2/2019 zo 14.11.2019...




  Prvý dojem, myslel som že to je vtip...niekto si zo mňa vystrelil totiž   ja som už  pred rokom napísal, že očakávam  rozhodnutie  DÚ č. 2/2019. 

ALE Našiel som na oficiálnej stránke dopravného úradu: Že DÚ vydal jedno rozhodnutie (ktoré už neplatí) a zároveň vydáva ďalšie rozhodnutie...

NOVÉ, doplnené 8.12.2019Tento príspevok je najsledovanejším za posledný mesiac! Rozumiem leteckým modelárom, že sa chcú dozvedieť viac o obmedzeniach v modelárskom lietaní. DÚ si svoje úlohy na tento rok splnil,  náš Lermas jednal  doteraz len o neexistujúcom R 1/2019...asi mi nezostáva nič iné , než nové R 2/2019 prečítať opakovane, urobiť si poznámky a napísať sem na web osvetu. Bohužiaľ najviac dotknuté osoby v Lermase, dronisti nekomunikujú  ( p. Sládek nekomunikuje, nepredkladá požiadavky, nereaguje na výzvy - zdroj Lermas) a  p. Jurovic, úradník zodpovedný za R/2 už svoje napísal.



Rozhodnutiu sa už ďalej venovať nebudem. DÚ avizuje, že bude ďalšie rozhodnutie , nemrhajme energiu a venujme sa nášmu krásnemu hobby pri stavbe modelov...
  •  Pán Jurovic spoluautor dokumentu na rcmanii  napísal svoj komentár ku rozhodnutiu.
    • Pripravil som si  z príspevku dokument na vytlačenie TU. Príspevok na prvé čítanie sa zdá pokorný a ústretový voči modelárom.
  •  Verím že autori  rozhodnutia R-2 si uvedomujú , že cieľová skupina R-2 sú modelári prinajmenšom rovnocenní vnímavosťou a čitateľskou gramotnosťou. A skúsenosťami z legálnej a bezpečnej prevádzky ani nehovoriac...
  • Bohužiaľ,dúfam že si  DÚ uvedomil, že takýto nešťastným spôsobom (dve rozhodnutia tesne po sebe, bez vysvetlenia prečo), degradoval rozhodnutie zo záväzného  rozhodnutia na dokument vystaveného posmeškom v modelárskej komunite...cieľovej skupine rozhodnutia. Vymožiteľnosť rozhodnutia bude v reálnom modelárstve problematická!
  • Pán Jurovic píše že,  ďalej bude mlčať...Je to nerozumné, práve teraz by mal robiť osvetu tak ako  to urobili krajiny ktoré úž majú svoje rozhodnutia za sebou.

Legislatívny chaos   nepokoj v prevádzke  leteckých  modelov pokračuje. Priznám sa, momentálne nemám energiu na  čítanie nového rozhodnutia. Zatiaľ som si vytlačil stránku DÚ, nové R-2, preštudujem prečítam   a postupne pridám  môj komentár..



Žiadne komentáre: