pondelok 5. decembra 2022

Decebrový úvodník k roku 2022...

 ...vzniká pri hrnčeku horúceho čaju, orechovým koláčikom a vianočných melódiach. Aj tento tok ma premohla viróza, tak ako vždy na jeseň... bohužiaľ zažívam situácie/spoločenský "dištanc", ktorý pri mojich virózach/aj v zamestnaní, som nikdy nepozoroval. Viem Corona, asi sa tým budem sa musieť zmieriť.-(. V poslednom mesiaci sa často bilancuje za celý rok , za seba môžem konštatovať: 

Bola to dobrá štácia  v jazde života.


  •  Pre Vás čitateľov som stíhal som písať  tento web/+36 príspevkov za rok. V určitom období som mal pocit, že sa nám toto "hybridné modelárstvo"/krížené s realitou vymklo z rúk. Mnoho návštevníkov viac času trávilo tu na webe, ako  reálnom modelárstve. V štatistiky návštevnosti  stúpali, čas trávený na stránke bol neúmerný bežnému priemeru k prečítaniu/vyhľadaniu informácií...možno by ma to malo potešiť. Už som písal, nebol som nadšený: Chvíľu som skúmal na  návštevnosti príspevkov...veľké množstvo odkazov v texte "zamestnáva" klikačov, takže málo je niekedy viac platí aj v odkazoch. V súčasnosti je návštevnosť stránky  v priemere. Začiatkom mesiaca počet návštev  dosiahol 200 000 návštev , za čo Vám ďakujem.

  • Je pravda, že viac času som strávil v prírode ako v dielni, aj keď som na na "doživotnej modelárskej dovolenke", viac ma láka príroda. Už som písal, mám to šťastie /šťastie praje pripraveným, že všetko  čo potrebujem mám na  dosah/pešo bicyklom.  Dúfam, že mi to vydrží ešte dlho...
    • Svoje modelárstvo som už delil na tretiny, takto to mám podelené aj  s trávením "doživotnej dovolenky" 1/modelárstvo, 2/ bicykel, 3/plávanie
      • RC Columba
        V dielni na stole mi leží ďalší retro vetroň s laminátovým trupom. Klasika so sklolaminátovým trupom a balzovým krídlom. Vybavenie moderné, s Futabou, telemetriou a elektrickým záložným pohonom ...bude príspevok: zatiaľ upútavka z návrhu konceptu. Všetko je vymyslené, úspech zaručený.-)
      • Bicykel je už na "háku v garáži...žiadna elektrika, stará klesika/retro trek. Tachometer ukázal niekoľko tisíc km...
      • Plávanie vo Vrútkch
        To  moje plávanie/za zdravím, vzniklo spontánne asi pred desaťročím a už mi zostalo. Bývalí kolegovia si vytvorili relaxačné prostredie do
        ktorého mi otvorili dvere...je mi s nimi príjemne Nie je to nič náročné, taký "udržiavací" plavecký krúžok...na permanentke mi ostalo 50 značiek a 50 km vlniek v bazéne.-)
  •  Modelársky rok ešte nekončí. Určite bude Štefanské lietanie  v Tomčanoch na letisku. Nezabudnite si zapnúť počítač/alebo radšej príďte: 26. decembra 2022... niečo o tom napíšem. Bol som pri tom už viac ako 40 krát.
  • V roku 2006, keď som začínal písať modelársky blog, ani vo sne som netušil, že to moje písanie mi vydrží dodnes. Modelárstvo sa  z dielní a prírody presúva do počítačov. Pokrok nezastavíš...ale zdravý modelársky rozum je na mieste. Viem, že je nás ešte dosť, čo si možno na tomto blogu pripomenú, ako to bolo keď sme sa stretli/každý si sem doplňte čo Vám páčilo. Dúfam, že nám to vydrží ešte dlho...

Žiadne komentáre: