utorok 5. septembra 2017

Viete čo je LeRMAS ?

Dnes 17.9. 2017, som na modelárskom fóre objavil príspevok, na ktorý leteckí modelári dlho čakali. Predseda RLeM publikoval doteraz vykonané   kroky a dôvody ku založeniu novej organizácie.

  • Akurát nerozumiem prečo sa to nepublikuje TU? 
  •  NOVÉ. Plochy, kde sa vykonáva modelárska činnosť TU
Pôvodný príspevok z 5.9.2017:

  • Vymazal som anonymný, nič nevypovedajúc príspevok komentár s odkazom na komunikáciu s predsedom môjho modelárskeho klubu.
  •  Ja už Áno!  Dozvedel som so to včera nedávno a s počudovaním som zistil že,  budem jeho členom... 
Vojto Stupák, člen LMK Martin.

 

Vítajte na stránkach

Letecko-raketomodelárskej asociácie Slovenska

K nahliadnutiu sú tu zatiaľ len aktuálne STANOVY, ktoré budú predložené na registráciu. (originál TU)

Ostatné súvisiace dokumenty nájdete TU.

Na zvyšnom obsahu stránok sa pracuje.
Prípravný výbor LeRMAS
Je to smutne  , že na Slovensku sa na modelárskych stránkach mlčí. Ja som sa okrem kuloárnych informácii, dozvedel viac TU 

PEL MEL:
Doplnené 15.9.2017
  • LeRMAS je zaregistrované ako občianske združenie 
  • Predsedu predsedníctva , podpredsedu a členov predsedníctva volí konferencia.
  • Členov tvoria: 
    • Modelársky klub–právnická osoba (združujúca fyzické osoby. Tieto sú zároveň členmi LERMAS)
    • Individuálny člen
    • Čestný  člen



2 komentáre:

Attila povedal(a)...

http://www.aeromodelling.sk/index.php/section-blog/398-prihovor-predsedu-rady-k-zdruzeniu-lermas

Vojto Stupák povedal(a)...

Vážený pán ing. Attila Csontos.
Ďakujem za promptnú informáciu, uverejnil som na začiatku blogu odkaz na príhovor predsedu.
Vojto Stupák