piatok 19. apríla 2019

Zamkýnanie RC telocvične...

...konalo sa na dvakrát, ale zamkli sme.


Po  asi dvadsiatich návštevách v "mojej telocvične" sme s Igorom telocvičňu definitívne na túto  halovú sezónu zatvorili. Začínali sme s Tritonom, cez Vianoce dostal Triton následníka, ale to už bolo o niečom inom....
NOVÉ:  PEL MEL


  • Halovú sezónu som bral ako spestrenie zimného „modelárstva“,  „letisko“  mám   pešo 5 minút z domu...príjemná zimná vychádzka J
  • Bohužiaľ som nemal pevný termín, ale pravidelne som lietal počas víkendov...
  • Na stopkách vysielača som objavil asi  20 hodín funkcie  TX v hale...predpokladám +- 18  hod. letového času.
  • Na 1 hodinu som dal tak 10 „bateriek“  x  5 min.  letového času = cca 180 letov...
  • Zodpovedného tréningu zostavy  RCEA bolo tak 100 letov...aj dosť na poctivý akrobatický dril.
  • Lietanie som si  spestroval lietaním s Dronom z Lidlu... začiatky boli trápením ( iný mód na vysielači) ,ale  teraz s Dronom nemám problém, zvládam aj lietanie vo vetre mimo telocvične.

Čo dodať...  halové lietanie je nový fenomén, ktorý sme pred desiatkou rokov si ani nevedeli predstaviť , podľa mojich poznámok s pred -20 rokov, za jednu zimu som nalietal toľko, čo za 10 rokov vonku na letisku...nuž TAK 



Žiadne komentáre: