nedeľa 5. januára 2020

SVAHY - MARTIN


Discus CS na veľkom južnom
Viem že , Peter v predošlom roku dovŕšil nádherné životné jubileum, píše hneď na začiatku. Poznáme sa  a modelárčime už vyše 40 rokov ):-) ...mrzutý, veselý smajlík...Peter je modelár na plný úväzok, detailne pozná všetky modelárske svahy v Turci. Určite nalietal na svahu najviac z modelárov čo poznám, za to obdobie to bude určite niekoľko tisíc (1000) hodín. Začínali sme na letisku v Tomčanoch ešte v termike, Peter sa postupne preorientoval na svahové lietanie...denne som ho stretával pri ceste z práce ako vyráža na aute s naloženými svahákmi na kopec.
Neúnavne brúsil svahy od skorej jari do neskorej jesene, mal aj súťažné ambície a určite na svahu bol z nás všetkých najrýchlejší. Bohužiaľ, ako píše na svojom blogu, na súťažiach zažil aj "prekvapenia", ktoré zmenili jeho pohľad na spravodlivosť v hodnotení. Tam kde sa objavuje "ľudský faktor" sa to v našom športe deje často... viem zažil som a mám zdokumentované...
Petrovi prajem v jeho ďalšom modelárčení veľa pohody a pevné zdravie.

2 komentáre:

Unknown povedal(a)...

Blahoželám Peter. ŠA

Anonymný povedal(a)...

˝... viem zažil som a mám zdokumentované...˝
iste...