nedeľa 29. decembra 2019

Rok 2019, o čom som písal...


...náš  web píšem už viac ako desaťročie, ako modelársky "pamätníčk". Každý rok sú udalosti na ktoré si rád so svojimi kamarátmi modelármi rád zaspomínam a tento rok  to skúsim  takto verejne na blogu...
... a viete ako sme začínali s týmto blogom ? 

 December  v roku 2008

 

  • Január 2019
    • Vlani pred rokom práve snežilo a v prvom slniečku  sa objavila nádherná panoráma našich kopcov
  • Február 2019
    • Zima sa umúdrila, dalo sa lietať:


  • Apríl 2019....bola aj Veľká noc:
  •  Máj 2019
 Fotoalbum z Hranickej termiky... Bol som na Hranickej termike...Super akcia čo nabije modelárske baterky v duši na celý rok-. Starí priatelia a nové tváre  na jednom mieste zážitok ako sa patrí..
  • Jún 2019...začal som navštevovať plavecký krúžok vo Vrútkach.
  • Júl 2019...
Zľava: Jarko, Igor a ja...naši historici
Pilotek z Nitry: Takýto si urob dedko! (Lacov Luňák...)

  •  September 2019..toto som písal v septembri.
  • Október 2019.
    •  A to je nedávna história... prelína sa s hlavnou stránkou na konci blogu
    • Nešťastné rozhodnutia Dopravného úradu akosi zaniklo v bežnom lietaní RC modelárov.

Žiadne komentáre: