pondelok 23. marca 2020

Len tak si kliknite...


Fotografie  z odkazu na klikanie.
...na fotografie z webu. Viem  že to všetko okolo nás, súvislosti s karanténou Corona vírusu je akosi zvláštne a mnoho  z nás modelárov trávi čas za počítačom  Náš život sa spomalil a  možno práve teraz je čas na reminiscencie z nášho modelárstva. Aby to bolo neobvyklé, tak spomínajme podľa fotografii z môjho webu. Na záložnom disku mám niekoľko tisíc fotografií,mnohé sú na aj na webe a vždy spojené s textom. Kliknite si sem.

Mnohí z nás musia chodiť do práce aj počas celoštátnej karantény, časť má to šťastie. že karanténu môžu stráviť "zodpovedne." Ale čo s voľným časom...? Poradili mi: Robme niečo, čo sme doteraz nestíhali...
  • Šijeme  grátis rúška.
  • Modelárčim dvojfázovo, pribudli krídla na Sagittu v kostre
  • V rámci modelárstva som "oprášil" staršie modely. Starší Vector E, bol mojim obľúbeným modelom, bohužiaľ polystyrénové krídlo potiahnuté balzou, "skladovaním  stratilo tvar":-(. Trup modelu mám pred sebou. Z nedostatku inej činnosti vznikol nápad: Bude Yako-RESe, dvojmetrovka S,V,B, akurát vpredu bude laminátová gondola s motorom , nie moc košér...


P.S. Tatramodel funguje v režime e-schopu, práve zvonil kuriér, s výbavou do RESiek.

Žiadne komentáre: