štvrtok 18. júna 2020

Nitrianska medzinárodná (pokoronovírusová) 2020

Zmena termínu!

Súťaž bude o týždeň neskoršie z dôvodu nepriaznivého počasia.

 

Zdroj http://sam119.sk/
Do Janíkoviec na letisko, chodím veľmi rád. V neďalekej Nitre mám almamáter, sem chodia do školy aj moji vnuci...Určite prídem aj tento rok. Vlani mali historici nádherné počasie, výbornú atmosféru a čo je najdôležitejšie stretávam sa s príjemnými  ľuďmi.  S Ferom, našim predsedom, som chodil do modelárske krúžku v Šali,  Laco a Milan, organizátori súťaže, nás porážal vo Vé-dvojkách pred štyridsiatimi rokmi...


Bohužiaľ počasie a a pokonavírusová doba nám modelárom skomplikovalo situáciu. Väčšina z nás navštevovala naše "modelárske plácky" menej a  daždivé počasie nám to komplikovalo. Preložiť súťaž bolo jediné možné riešenie, všetci máme modelárske abstinenčné príznaky a len príjemný pocit, z dobre "vykonanej veci" nám to môže zlepšiť:-)
 Počasie sledujem na dvoch osvedčených meteo portáloch.
https://www.yr.no/
https://www.meteoblue.com/
Obidve stránky "hlásia" dážď  a chlad. Počasie budúceho týždňa mám byť iné a určite lepšie ako to je na priložených screenoch tohoto týždňa. Takže ja aj moji kamaráti sa tešíme na letné Janíkovce, určite tam budeme!



Dávno som nič nepísal tak pridám ešte PEL MEL ku počasiu a pokoronavírusovej dobe.
Počasie:
"Pokoronavírusová doba" v modelárstve.
P.S. Ku poisteniu súťažiacich  na modelárskych akciách som objavil na webe zaujímavú informáciu.
Letecko-raketomodelárska asociácia Slovenska má uzavretú poistnú zmluvu s poisťovňou Kooperativa  a.s. VIG č. 6 596 135 340 / verzia 1 pre poistenie činnosti členov asociácie pri vykonávanej modelárskej činnosti.    Juniorov – nečlenov LERMAS, je možné dopoistiť najneskôr 48 hodín pred konaním súťaže. Poistenie 10€ uhradíte na    mieste súťaže. Organizátorovi oznámte meno, priezvisko, dátum narodenia, bydlisko a štátnu príslušnosť poisteného.    Účastníka FAI súťaže je možné dopoistiť najneskôr 48 hodín pred konaním súťaže. Poistenie 10€ uhradíte na mieste    súťaže. Organizátorovi oznámte meno, priezvisko, dátum narodenia, bydlisko, klubovú príslušnosť a štátnu príslušnosť    poisteného. Organizátor súťaže má právo nepripustiť športovca na súťaž bez platnej poistnej zmluvy pre     zodpovednosti za škody. Športovec môže podpísať vyhlásenie, že preberá osobnú zodpovednosť za všetky škody    spôsobené ním a jeho činnosťou počas súťaže.  


V čase, keď dopisujem príspevok  sme mali byť už v Janíkovciach. ALE vonku intenzívne leje..do textu som pridal veľké množstvo odkazov, aby bolo o čom aspoň čítať, spomínať a tešiť sa 😋 na budúci týždeň.
Sobota, 20.6.2020 o 10,26 hod.

Žiadne komentáre: